MESYUARAT BIDANG BAHASA KALI 2/2022 – 28 Julai 2022
SKPMg2 – std. 2.5, 2.6, 2.7, 3.1.2, 3.2.1 & KBAT – Kurikulum,TS25 – Elemen – Meningkatkan Kualiti Murid serta persekitaran pembelajaran
SKPMg2 – std. 2.5, 2.6, 2.7, 3.1.2, 3.2.1 & KBAT – Kurikulum,TS25 – Elemen – Meningkatkan Kualiti Murid serta persekitaran pembelajaran
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPM – 1.1, 1.2, 1.3, 2.5.2, 2.7, 3.1.2.3, 3.1.4 & KBAT –Kurikulum, Pentaksiran, Komuniti & SwastaTS25 – Pemimpin berkesan, Kualiti guru, Persekitaran pembelajaran positif, Mengukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Tekun, Teliti, Eksplorasi, Harmoni
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPM – 2.5.2, 2.7, 3.1.2, 3.2.1 & KBAT – Kurikulum, Kokurikulum, Komuniti & Swasta TS25 – Persekitaran pembelajaran positif, Memperkukuhkan penglibatan komuniti Sekolahku Sejahtera – Sihat, Seronok, Jati Diri, Harmoni
SKPMg2 – 3.1.2.3 & KBAT – Kurikulum
SKPMg2 – std. 2.5, 2.6, 2.7 & KBAT – Komuniti & Swasta TS25 – Elemen – Memperkukuhkan penglibatan komuniti
SKPMg2 – 2.4, 2.7 & KBAT – Komuniti & Swasta, Sumber
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGISKPMg2 – 2.5.2, 2.7, 3.1.2.3, 3.2.1 & KBAT -Kurikulum, Kokurikulum, Komuniti dan SwastaTS25 – Kualit guru, Persekitaran pembelajaran positif, Mengukuh penglibatan komuniti
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR SKPMg2 – std. 2.1, 2.4, 2.7, 3.1.2, & KBAT – Kurikulum, Komuniti & SwastaTS25 – Elelmen – Meningkatkan kualiti murid dan guru (Pembelajaran berkesan), Memperkukuhkan penglibatan komuniti
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPM – 2.5.2, 2.7, 3.2.1.3 & KBAT – Kurikulum, Komuniti & SwastaTS25 – Elemen: Meningkatkan kualiti guru dan murid, Persekitaran pembelajaran yang positif, Mengukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Harmoni, Artikulasi, Eksplorasi, Tekun