Program Solat Dhuha dan Solat Hajat [Siri 1], Calon SPM 2021 – 21 Jan 2021 (7.45-8.10)
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPMg2 – 2.5.2, 3.3 & KBAT – KurikulumTS25 – Guru berkualiti, Persekitaran pembelajaran positif
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPMg2 – 2.5.2, 3.3 & KBAT – KurikulumTS25 – Guru berkualiti, Persekitaran pembelajaran positif
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SKPMg2 – std. 2.4, 2.7, 3.3.5, & KBAT – Komuniti & SwastaTS25 – Elemen : Meningkatkan kualiti dan pencapaian murid, Mengukuhkan penglibatan komuniti
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPM – 2.5.2, 2.7, 3.1.2.3 & KBAT –Kurikulum, Pentaksiran, Bina Upaya, Komuniti & Swasta TS25 – Kualiti guru, Persekitaran pembelajaran positif, Mengukuhkan penglibatan komuniti Sekolahku Sejahtera – Tekun, Teliti, Eksplorasi
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPMg2 – std. 2.5.2, 2.7, 3.3.4 & KBAT – Kepimpinan, Komuniti & SwastaTS25 – Elemen ; Persekitaran pembelajaran yang positif, Memperkukuhkan penglibatan komuniti
SKPMg2 – 2.5, 3.3, 3.3.6 & KBAT – Kurikulum
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPM – std. 1.1, 1.2, 1.3, 2.4, 3.2.1, 3.3 & KBAT – Kurikulum, Kokurikulum, KepimpinanTS25 – Meningkatkan kualiti guru dan murid,
SKPM – 2.4, 2.5.2, 2.7, 3.1.2.3. & KBAT – Kurikulum, Komuniti & SwastaTS25 – Memperkukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Adab, Harmoni Edit