SUNTIKAN KESIHATAN (KANCING GIGI) MURID TINGKATAN TIGA – 4 MEI 2021
SKPMg2 – std. 2.7, 3.3.4
SKPMg2 – std. 2.7, 3.3.4
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI Terima kasih BIFORST. Semoga terus maju. SKPMg2 – std. 2.5.2, 2.7, 3.3.4 & KBAT – Kepimpinan, Komuniti & SwastaTS25 – Elemen ; Persekitaran pembelajaran yang positif, Memperkukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Sihat, Seronok, Empati, Etika
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
Murid SMK Seri Jempol telah terpilih untuk mewakili Negeri Sembilan ke peringkat kebangsaan yang diadakan di Dewan Auditorium DBKL Kuala Lumpur. Beliau ialah Adik Nur Rasyiqah binti Zaharudin dari kelas 2 KRK. Tahniah buat Nur Rasyiqah kerana telah membawa nama SMK Seri Jempol ke persada pentas kebangsaan dengan bimbingan Cikgu Omeyrizza bt. Omar. SILA KLIK…
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPM – 2.5.2, 2.7, 3.1.2.3 & KBAT –Kurikulum, Pentaksiran, Bina Upaya, Komuniti & SwastaTS25 – Kualiti guru, Persekitaran pembelajaran positif, Mengukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Tekun, Teliti, Eksplorasi
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPMg2 – 1.1, 1.2, 1.3, 2.5.2,3.1.2, 3.1.4 & KBAT – Kurikulum, Pentaksiran, Pedagogi, KepimpinanTS25 – Pemimpin berkesan, Guru berkualitiSekolahku Sejahtera – Harmoni, Teliti, Eksplorasi
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI Terima kasih BIFORST. Semoga terus maju. SKPMg2 – std. 2.5.2, 2.7, 3.3.4 & KBAT – Kepimpinan, Komuniti & SwastaTS25 – Elemen ; Persekitaran pembelajaran yang positif, Memperkukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Sihat, Seronok, Empati, Etika
SKPMg2 – std. 1.1, 1.2, 1.3, 2.1, 2.5 & KBAT – Kepimpinan, Bina Upaya, SumberTS25 – Memantapkan kepimpinan sekolahSekolahku Sejahtera – Harmoni, Artikulasi
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPM – 1.1, 1.2, 1.3, 2.1, 2.4, 2.5.2, 2.6, 2.7, 3.1.2, 3.2.1, 3.3.1 &. KBAT – Bina Upaya, Komuniti & Swasta.TS25 – Pemimpin berkesan, Kualiti guru, Mengukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Seronok, Eksplorasi, Adab, Harmoni, Jati Diri