Program Pembestarian – Kursus Pemantapan ICT : Penggunaan Visualizer PAK21 – 06 Nov. 2020
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPM – std. 1.1, 2.5, 2.6, 2.7, 3.1.2, 3.2.1 & KBAT – Kurikulum, Kokurikulum, Komuniti & Swasta TS25 – Elemen – Menyediakan suasana pembelajaran bermakna & mengukuhkan penglibatan komuniti (PIBG) Sekolahku Sejahtera – Seronok, Harmoni, Jati diri, Adab sopan, Eksplorasi, Artikulasi
SILA KLIK DI SINI UNTUK PERSEMBAHAN ‘STAND TOGETHER SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SKPMg2 – 2.7 & KBAT – Komuniti & Swasta
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPMg2 – 2.5.2, 2.7, 3.1.2, 3.2.1 & KBAT – Kokurikulum, Komuniti & SwastaTS25 – Persekitaran pembelajaran positif, Memperkukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Selamat, Seronok, Sihat, Jati diri Edit
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR TADARUS 1SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR TADARUS 2SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR TADARUS 3SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR TADARUS 4 SKPM – std. 2.5.2, 3.1.2, 3.3.1 &. KBAT – KurikulumTS25 – Persekitaran pembelajaran positifSekolahku Sejahtera – Seronok, Harmoni, Tekun, Eksplorasi
SKPMg2 – std. 2.5.2, 2.7, 3.3.4 & KBAT – Kepimpinan, Komuniti & SwastaTS25 – Elemen ; Persekitaran pembelajaran yang positif, Memperkukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Sihat, Seronok, Empati, Etika
Kelayakan penerima adalah murid-murid dalam kalangan anak-anak peneroka FELDA sahaja. SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI