BACAAN YASSIN MINGGUAN – 22 OKT. 2021
SKPMg2 – std. 2.5.2, 2.7, 3.1.2.3, 3.2.1 & KBAT – Kurikulum, Kokurikulum,TS25 – Elemen ; Menyediakan suasana pembelajaran yang kondusif SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SKPMg2 – std. 2.5.2, 2.7, 3.1.2.3, 3.2.1 & KBAT – Kurikulum, Kokurikulum,TS25 – Elemen ; Menyediakan suasana pembelajaran yang kondusif SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SKPMg2 – std. 2.5.2, 2.7, 3.1.2.3, 3.2.1 & KBAT – Kurikulum, Kokurikulum,TS25 – Elemen ; Menyediakan suasana pembelajaran yang kondusif
PENCERAMAH: EN.KHAIRUL ABADI DARI SMK INTAN PERDANA PORT DICKSON Kolaborasi dengan beberapa buah sekolah sekitar. SKPM – 2.5.2, 2.7, 3.1.2.3 & KBAT –Kurikulum, Pentaksiran, Bina Upaya, Komuniti & SwastaTS25 – Kualiti guru, Persekitaran pembelajaran positif, Mengukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Tekun, Teliti, Eksplorasi
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPMg2 – 1.3, 2.5.2, 2.7, & KBAT – Kepimpinan, Komuniti & SwastaTS25 – Pemimpin berkesan, Memperkukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Harmoni
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPMg2 – 1.3, 2.5.2, 2.7, 3.1.2.3 & KBAT – Kurikulum, KepimpinanTS25 – Persekitaran pembelajaran positifSekolahke Sejahtera – Seronok, Harmoni, Jati diri, Trampil,
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPMg2 – std. 1.3, 2.5.2, 2.7 & KBAT – Kurikulum, Komuniti & SwastaTS25 – Elemen ; Mengukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Harmoni, Seronok, Adab sopan
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPM – 2.5.2, 2.7, 3.1.2.3 & KBAT –Kurikulum, Pentaksiran, Bina Upaya, Komuniti & SwastaTS25 – Kualiti guru, Persekitaran pembelajaran positif, Mengukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Tekun, Teliti, Eksplorasi
Tahniah PKBM.. SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI