Program Gotong Royong Madani – 24 Mei 2024
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPM – std. 2.5.2, 2.7, 3.1.2 & KBAT – Sumber, Komumiti & SwastaTS25 – Guru berkualiti, Memperkukuhkan penglibatan komuniti
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPM – std. 2.5.2, 2.7, 3.1.2 & KBAT – Sumber, Komumiti & SwastaTS25 – Guru berkualiti, Memperkukuhkan penglibatan komuniti
SKPMg2 – 2.4, 2.5.2, 2.7, 3.1.2.3. & KBAT – Kurikulum, Komuniti & SwastaTS25 – Elemen; Menyediakan suasana pembelajaran yang berkesan dan kondusif, Memperkukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Harmoni, Teliti
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI 1 SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI 2 SKPMg2 – 1.3, 2.5.2, 2.7, & KBAT – Kepimpinan, Komuniti & SwastaTS25 – Pemimpin berkesan, Memperkukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Harmoni Edit
SKPMg2 – std. 1.1, 2.1, 2.5, 3.3.3, 3.3.4 & KBAT – Komuniti & Swasta, Bina UpayaTS25 – Elemen Kualiti guru, Mengukuhkan penglibatan komuniti
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPMg2 – std. 1.1, 2.5, 2.6, 2.7, 3.1.2, 3.2.1 & KBAT – Kurikulum, Kokurikulum, Komuniti & SwastaTS25 – Elemen – Menyediakan suasana pembelajaran bermakna & mengukuhkan penglibatan komuniti (PIBG)Sekolahku Sejahtera – Seronok, Harmoni, Jati diri, Adab sopan, Eksplorasi, Artikulasi
SILA KLIK DI SINI UTUK GAMBAR LAGI SKPMg2 – 1.3, 2.5.2, 2.7, 3.2.1 & KBAT – Kurikulum, Kokurikulum, Komuniti & SwastaTS25 – Elemen: Persekitaran pembelajaran yang positif, Mengukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Sihat, Seronok, Selamat, Jati Diri, Harmoni, Eksplorasi
Takziah diucapkan kepada semua ahli keluarga daripada warga SMKSJ SKPMg2 – 1.3, 2.5.2, 2.7 & KBAT – KepimpinanTS25 – Persekitaran pembelajaran positif, Memperkukuh penglibatan komuntiSekolahku Sejahtera – Empati, Harmoni
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPMg2 – Std. 1.1, 2.4, 2.7, 3.1.2, .3.2, 4.0, & KBAT – Bina Upaya, Komuniti & SwastaTS25 – Elemen ; Meningkatkan kualiti guru & Mengukuhkan penglibatan komuniti