LDP – TAKLIMAT PENINGKATAN, PENGAKTIFAN DAN PENGGUNAAN VLE FORG DALAM KALANGAN GURU – 03 APRIL 2018
Disampaikan oleh Cik Ajaratul Ajirah Binti Mohd. Said, Pegawai dari VLE frog Asia SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
Disampaikan oleh Cik Ajaratul Ajirah Binti Mohd. Said, Pegawai dari VLE frog Asia SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPM – std. 2.5, 2.6, 2.7, 3.1.2, 3.2.1 & KBAT – Kurikulum, Kokurikulum, Komuniti & SwastaTS25 – Elemen – Menyediakan suasana pembelajaran bermakna & mengukuhkan penglibatan komuniti (PIBG)Sekolahku Sejahtera – Seronok, Harmoni, Jati diri, Adab sopan, Eksplorasi, Artikulasi
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPM – std. 1.2, 2.5.2, 2.7, 3.1.2, 3.2.2, 3.3.1, & KBAT – Kurikulum, Kokurikulum, Komuniti & SwastaTS25 – Pemimpin berkesan, Persekitaran pembelajaran positif, Mengukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Selamat, Harmoni
SKPMg2 – 2.7, 3.3.5 & KBAT – Komunit dan Swasta
SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI SKPMg2 – std. 2.5.2, 2.7, 3.1.2 & KBAT – Kurikulum, Komuniti & SwastaTS25 – Persekitaran pembelajaran positif, Memperkukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Harmoni, Adab, Eksplorasi Edit
Disampaikan oleh Ustaz Syazwan Amir Bin Mohd. Shah dari MRSM Ulul Albab Gemencheh Negeri Sembilan SILA KLIK DI SINI UNTUK GAMBAR LAGI
SKPMg2 – 2.4, 2.5.2, 2.7, 3.1.2.3. & KBAT – Kurikulum, Komuniti & SwastaTS25 – Elemen; Menyediakan suasana pembelajaran yang berkesan dan kondusif, Memperkukuhkan penglibatan komunitiSekolahku Sejahtera – Harmoni, Teliti
SKPM – Std. 1.1, 2.4, 2.7, 3.1.2, .3.2, 4.0, & KBAT – Bina Upaya, Kurikulum, KepimpinanTS25 – Elemen ; Meningkatkan kualiti guru